pátek 22. března 2013

Rudolf Křesťan – Jsem z toho jelen

U této knížky jsem strávil hodně času, ale myslím, že se to absolutně vyplatilo. Je to taková pohodová knížka plná zajímavých a vtipných fejetonů (přesně jich tam je 77 a všechny jsou o údivu), které se zamýšlí snad úplně nad vším. Neskutečně jsem si díky této knize rozšířil obzory, napadlo mě mnoho věcí a témat o čem přemýšlet a celkově mě nabila velmi pozitivní energií. Nedá se navíc přečíst najednou, je podle mě nejlepší si každý večer přečíst jeden dva tři fejetonky a pak nad nimi při usínání přemýšlet a bavit se představami, jak by se daly tyto krátké úvahy ještě rozvést. Člověk pak často dojde k velmi zajímavým úvahám a myšlenkám a má chuť se smát. Kromě toho je snad v každém fejetonu minimálně jedno úžasné místo, kde si pan Křesťan krásně hraje s jazykem. Některá slovní spojení, přesmyčky nebo různá přenášení významu jsou až neskutečná a pravděpodobně by mě nikdy nenapadla a nezkrášlil bych si tak jimi svůj pocit ze čtení.


Doba četby: leden – únor 2013

Fejetony, Jazyk, Úvahy, Humor


Žádné komentáře:

Okomentovat